نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
قهرمان شدیم و تمام ! حالا در انتظار لیست خروجی هستیم

قهرمان شدیم و تمام ! حالا در انتظار لیست خروجی هستیم

اسکودتو سی و هشتم به دست آمد و حالا با کمی آرامش می توان به ادامه مسیر و رسیدن به هدف بعدی، یعنی لیگ قهرمانان اروپا فکر کرد. اما این تنها دغدغه مدیران و مربیان بیانکونری نخواهد بود زیرا خیلی زود باید اماده آغاز فصل جدید سری آ شد، بنابر این سران باشگاه با زیر نظر گرفتن شرایط کنونی تیم، نیم نگاهی به فصل آینده و بازار نقل و انتقالات آینده خواهند داشت.

 

در لیست یووه بازیکنان زیادی دیده میشوند می توانند در لیست خروجی قرار گیرند اما مطمئنا در صورت یافتن جانشینی مناسب. در این بخش به برخی بازیکنان که احتمال جدایی شان بیش از سایرین است اشاره شده.

 

دشیلیو

 

حضورش در یووه با موفقیت همراه نبود، بارها مصدوم شد و در بازگشت نیز هرگز نتوانست رضایت گروه بیانکونری را کامل جلب کند. در ژانویه به پاری سن ژرمن نزدیک شد اما این فرصت از دست رفت و بعد می توانست جزیی از مبادله یووه وبارسا برای انتقال آرتورو پیانیچ باشد که عملی نشد. به نظر میرسد با دریافت نخستین پیشنهاد مناسب می تواند یووه را ترک کند.

 

روگانی

 

برای یک بازیکن ذخیره و جانشین دریافت دستمزد 3.5 میلیونی چندان بازیکن موثری نیست. حتی او در لیست معاوضه برای خرید برخی بازیکنان نیز قرار نمی گیرد بنابر این او هنوز نتوانسته تیم مناسب خود را پیدا کند، اما پاراتیچی تلاش می کند تیمی از جزیره را برای آینده انتخاب کند هر چند که کار ساده ای نیست.

 

خدیرا

 

در حال حاضر مذاکره برای رسیدن به پایان در حال انجام است و سکوت این آلمانی در دنیای مجازی پس از رسیدن به اسکودتو نیز می تواند دلیلی برای جدایی باشد و سیگنال هایی برای رفتن و خدشه دار شدن روابط با یووه. در این میان دستمزد 6 میلیونی او نیز برای بازیکنی که تنها 987 دقیقه در فصل بازی کرده نیز چندان خوشایند باشگاه نیست و به نظر نمیرسد یووه یک بار دیگر علاقه ای به حفظ او داشته باشد.

 

برناردسکی

 

او هیچ علاقه ای به جدایی ندارد اما یووه خواهان فروش اوست. با این حال او تلاش می کند از لیست خروجی خارج شود. یووه در تلاش است تا باشگاهی را با دو برابر دستمزد برای او پیدا کند زیرا هدف اصلی فروش اوست.

 

داگلاس کاستا

 

پیش از این یک فصل را تحت تاثیر مصدومیت های زیاد پشت سر گذاشت و از تیفوسی ها برای حضور اندک اش عذرخواهی کرد اما امسال نیز چندان موفق ظاهر نشد. این برزیلی نیز نمی خواهد یووه را ترک کند در عین حال پیشنهاد زیادی نیز ندارد اما از امادگی مناسبی نیز برخوردار نیست شاید اگر از نظر جسمی کمی اماده تر شود پی ای جی گزینه مناسبی برای اغاز مذاکرات باشد.

 

ایگوایین

 

کش و قوس های او و یووه اهسته اهسته تبدیل به یک داستان طولانی میشود. او از کم کردن دستمزد و هزینه ها منصرف نمیشود و یووه نیز نمی خواهد هزینه اضافی به او بپردازد، شرایط کمی پیچیده شده اما تا پایان فصل این پیپیتاست که می تواند برای یووه گره گشایی کند ولی در پایان فصل او و یووه پیش از گذشته به پایان مسیرشان نزدیک تر میشوند و جدایی غیر قابل انکار است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: